Jag kan fotografera men alla kanske inte gillar mina bilder.

Min hemsida Den Fotografiska Vandringen


torsdag 25 februari 2010

Paketet

Jag satte mig tillrätta vid bordet o såg till att ingeting fick störa min lilla magiska stund. Det var med stor andakt jag höll i det tunga platta paketet o jag kom på mig själv att jag höll andan. Drog försiktigt upp flärpen o vek upp kartongen. Redan vid första anblicken förstod jag att det här var något speciellt! Jag lyfte upp innehållet o smekte försiktigt på det lena omslagspapperet. Varsamt lade jag ner den bok jag hade beställt, öppnade den o lät sidorna sakta falla åt varsit håll. Käre värld vad vacker den var! Signerad dessutom! Jag blev alldeles varm inombords o jag log hela jag.
Nu har jag framför mig många njutbara timmar med fotografiska alster av naturfotografen Mats Anderssons Årstiderna.



Den här bilden tillägnar jag dig Mats! Tack för de härliga raderna i min bok!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Stort tack Marie.
    - Vilken vacker text! Och vilken vacker bild. Vilken underbar fredag det blev.

    /Mats

    SvaraRadera
  3. En super bild kort och gott, ord är överflödiga!

    /Niklas

    SvaraRadera
  4. Åter stort tack till er båda som är så vänliga o ödmjuka naturmänniskor!!

    Mvh marie

    SvaraRadera