Jag kan fotografera men alla kanske inte gillar mina bilder.

Min hemsida Den Fotografiska Vandringen


lördag 14 augusti 2010

Den märkligaste bilden jag gjort

I vintras gick jag på en väg där snövallarna var meterhöga och i gatlyktans oranga sken hoppade plötsligt en råbock över och började sakta gå jäms med mig bara några meter framför.
Med slutartid på 1/6 handhållet fick bilden en sanslös färg i rött och gult där man kan skönja rådjuret i rörelse.
Jag kan inte förmå mig att slänga bilden då jag gillar den på nått vis.

2 kommentarer:

  1. Bilder som dessa får man ta fram o titta på flera ggr och visst är det en spännande bild med lite galna färger, som funkar! För att renodla uttrycket kanske man skulle prova att beskära bilden till höger, den där gröna kvisten? En lyckad bild!

    SvaraRadera
  2. Jag såg det nu när jag lade upp bilden här att den tål att beskäras. Precis som du säger måste man se vissa bilder om och om igen=)
    Stort tack Åke!!

    SvaraRadera